Krämpor & 60 års kalas

Allmänt / Permalink / 0

Tjena alla Monsterdiggare...!! (  såg på Trazan & Banarne i morse...ha ha...dont u just love it )

Var på 60 år kalas hos min älskade moster igår...
Som sagt, trotsade mina krämpor och hävde i mig 8 piller i ett svep..sen var jag good to go...
Kände att jag var tvungen att gå då jag vägrade att ligga i framstupa sidolägen en kväll till!!

Vart en jätte trevlig tillställning fast jag satt och var bortdomnad most of the time och min bordsherre som jag satt brevid verkade inte hajja att jag inte hörde ett enda ord va han sa då jag inte hörde ett smack på mitt onda öra... han måste tyckt att jag var rätt otrevlig.... Men jag höll skenet uppe som bara jag kan...

Moster vart jätte glad över min present..eller present, snarare en "donation" till hennes dator hon ska köpa...fast hon fick ju en dator oxå så nu har hon myyycket pengar att spendera på annat sköjj!! Hon fick pengar av samtliga!!

Jag hade växlat en massa 5 kronor och tejpat dem som ett halsband ( snodde ideén från ett "barnkalas" jag var på i Berga med Fricke and the bunch för ett tag sen...)..snacka om terapi för henne när hon ska ta loss dom.. he he...det var faktiskt medvetet, för jag vet att hennes tålamod är precis som mitt = NOLL, NADA, ZIPP!!

( Klicka på bilderna så blir dom större..)



Nu sitter jag här och måste packa väskor inför roadtrippen imorgon med Benita and the kotts...ååå pallar inte, detta jävla packande heeeela tiden... känns som jag bor i min väska..( då jag inte packat upp den sen sist...)

Nä nu jävlar...uppställning och uppryckning!!

Till top