Resumé

Allmänt / Permalink / 0
Ja var har hänt..??
Jag har försökt att blogga om det ett ex antal ggr men inläggen försvann för att jag tog så lång tid på mig så jag loggades ut gång på gång och att klistra in i world finns ju inte på min världskarta!!
Sen vart Anna förbannad och palla inte skriva om..

Fredag:  Ännu en fredagskväll hemma, sjukt skönt, sippa lite vin, lyssna på ngn pissig radio kanal och kom på mig själv att sjunga med i Black Jacks "I natt I natt är det du är det jag" , patetiskt, jag vet!! HAHA.. Slökolla på burken och Idol, fråga?: var det bara jag som tyckte Daniel skulle ut?

Lördag: Var på teater och Pelle Svanslös på Intiman med Hugo och Sara och co. Viktor spelar Elaka Måns, så självklart skulle vi spana in honom, och han gjorde det riktigt bra! Det var helt klart
"The Mean Måns SHOW",
rekommenderar er varmt att gå och se den om ni har barn. Den kommer spelas december ut!!



Åt sen  lite mat i glada vänners lag och mös sen hem och fortsätta lördagsmyset med lite mera och med det menar jag bla bag in box vinet, det har verkligen blivit mitt nya helg nöje, dricka vin i min ensamhet,  vet inte om jag ska se det som vuxet eller tragiskt?! Haha...

Vill dock poängtera att jag dricker inte mycket, jag blir lurig ändå...

Söndag: Bara vara bästa mamman i världen dagen och gjorde en massa roliga aktiviteter och åkte till Andys.. värsta lekparadiset för barn....och vuxna!! 


La väl inte ner så mkt energi på vad som faktiskt stod på skylten!!



 Mia, jag och Maria... vilken trio..im telling...sjukt kul har vi när vi ses, vi är värre än kottarna!!  Middag hos Mia och ännu lite mera skratt!!

Sen hem och körde racet i tvättstugan och städade som en galning!! Sen lyckades jag kånka upp en dörr från källaren alldeles själv, inte undra på att man har ont i hela kroppen som jag håller på hela tiden....hejja mig!!!

Avrundade hela helgen med ett lååångt och välförtjänat bad och med dagen till ära nytt införskaffat badsalt och massa ljus and stuff..så härligt!!

Orbyn har skrattat åt mig hela helgen, but who cares!!! Jag får köra igång ikväll igen.. men först kommer fina Charlotte "vaggandes" över på middag och jag ska göra gipsmage på henne.... så ikväll kommer jag få " kladda" på lite schyssta rattar.... he he.... bilder kommer .... I tell ya!!

Nä nu dags att lägga i en högre växel... much to do och dagis stänger 16.00 ..... och idag hade dom satt ett "plakat" på dörren till dagis..

.. Jag vet att det var en pik till mig!!

I wonder why? ;-)
Till top