Dold talang

Allmänt / Permalink / 0
Denna helg är jag Tre barns mamma.. oj oj... ingen lek det här... RESPEKT till Er som är det in real life!!!! 

Jag vet inte vart jag ska börja eller titta eller vem jag pratar med...dom är öööverallt!! Tänk nu på att jag inte bor i en villa om 230 kvm utan endast i La Chateu Årsta Hills... så jag nöjer mig med om dom håller till i den västra flygeln, men dom verkar tycka att det är trist där och formligen sitter i mitt knä... eller mest Nike, grabbarna har fullt upp att stå mitt framför TV:n ... ja det går ju bra det oxå..

Varför kolla på Idol när du kan kolla in Livebandet här hemma istället ...

( kan tala om att, ja det där lät som satan..flåt grannar..)



Annars en fredag som jag sent ska glömma, alltså, vår VD för hela koncernen är den skönaste snubben som går i ett par skor just nu och han går från klarhet till klarhet... man kan bara inte ogilla honom, han är sig själv ut i fingerspetsarna och han kör sitt race!!

Jag menar vilken man/kille kan stå och erkänna att han dricker bara tjejdrinkar, gärna rosa...och andra sliskiga varianter...inga konstigheter...

Killen sitter med ngn gammal radiokanal på dagligen och rockar järnet till bla Bee Gees gamla dänga, Staying Alive...och såna där sköna låtar man hörde på Mr Music kassetterna way back... men det bästa är när han sjunger med helt hämningslöst. falsett och hela baletten!! Ha ha ha..Aj lav it!!

Sen gillar jag att han bjuder på fika på fredagar, tänder ljus och fixar och trixar... sen sitter han där och portionerar ut som idag, "morotskakan" till alla och till mig skar han en halv eftersom jag bad om det... sen säger jag att det är heeelt okej att han "tar den med fingrarna".. innan jag kommit så långt i meningen så ser jag att det har han redan gjort och lassar på kakan på tallriken... ha ha ha....  varseguuuda...!!

Han är så skön för att han bara är... jag älskar såna människor som inte tror att dom är förmer än andra trots att dom sitter på en sån "post" som dom gör...



Ja, just det ... jag gick till  Hötorget på lunchen och skulle köpa blommor..( ni vet utlandet mitt i sverige )

"Halla, vackra flika, kom o köp, och du gilla, priset vara på specialen ...!! "

Ha ha ha... ja vad ska man säga..dom är oxå ett släkte för sig och jag fick tag på en som var riktigt trevlig och som verkligen ville hjälpa mig med att hitta fina blommor..tills ...... jag i min glädje av alla fina blommor och "pris på specialen" brast ut i ngt ljud ( skulle kunnat vara ett vanligt weeeiiiii för att försöka förklara )och han spänner ögonen i mig...

Aha, di kan prata Arabiska??
(Jag något förvånad) Eh..ne... jag framkallade bara ett ljud och han trodde att jag sa något!??!
och så sätter karln igång och jiddrar på ja just det  shalla, halla, habibbib and so on...he didnt stop!!

Jag förstog förövrigt ingenting men nickade instämmande, betalade och smet därifrån, det skulle inte förvåna mig om han står kvar och pratar på fortfarande...

Undra vad jag sa egentligen? Jag kommer iallafall garanterat inte utbrista i det ljudet när jag går förbi Hötorget nästa gång.. om jag bara kunde komma ihåg hur det lät... 

Jaha,  nu är det kväller och kottarna sover som stockar vilket jag inte hade trott för 3 timmar sen..så vad ska jag hitta på nu då??..jo, jag lattjar lite med kameran.. aj know, jag är störd...



Nä nu måste jag hoppa i säng, stor dag imorgon med massa fix, släkten kommer hit och ska fira Hugo...

Systembolaget nästa....

Go´natt!
Till top