Go´morron

Allmänt / Permalink / 0

Klockan är 06.54 och jag ligger inte i sängen och snoozar, kan ni tänka er!!??!!
Har legat och hostas hela natten, fy va det är påfrestande!!

Does it never ends?

Har haft lite blogg abstinens då jag varit utan dator hela helgen...
men det gör inte så mycket för jag har varit i täby hos mina kära vänner.

Brukar kalla det att "rasta" Hugo!!

Han älskar att vara där då hans bästa "polare" bor där och han kan knappt vänta tills vi ska flytta...

image632


image633

Senare under kvällen fick kidsen för sig, mitt under körslaget att dom skulle klä ut sig
och köra ett litet uppträdande,
hur synkade dom var råder det lite delade meningar om....
Men söta var dom iallafall!!

Det värsta var att dom hade fått tag på Rilles parfym i badrumskåpet och jag kan väl säga så här..
barn har ingen känsla av vad begreppet lagom betyder!!!!

Så medans dom "sprallade" omkring satt vi och tänkte att en syrgasmask skulle sitta fint!
Nu handlade det inte längre om man var rinnig i ögon och näsa pga "pollenallergi",
utan detta berodde enbart på parfymen!!

Hu! Dom tre luktade VÄRRE än hela tunnelbanans blålinje tillsammans,
förstår ni nu hur pass mycket det actually lukta eller snarare STANK!!??

Tur att det inte finns lukt"tv"..I´m telling!!!!!!!

>
Till top