Barnslig!!

Allmänt / Permalink / 2
Kommer precis ut ifrån ett möte här med ett bolag och där det diskuterades hej vilt,
fram och tillbaka, precis så som det görs på möten...inga konstigheter...

Det svängs med ord och begrepp

Ett av orden i en mening fastna lite extra...

När någon helt plötsligt säger;

" Det är alltid någon som ska penetrera lite mer än andra"

Alltså, HAHAHA... Det spelar liksom ingen roll 12, 20, 30 år, här blir Anna 14 år igen
och börja fnittra inombords....
(Thank god att jag kunde hålla mig, men det vara nära att det brast!!)

Ja, jag vet jag har serious problems!! Jag är barnslig, barnslig som fan!!

Eller så har jag helt enkelt snuskig fantasi...

(Ehh, jooo... så e´re..)



Nu ska jag luncha med Nina, hon kommer förstå, eller hon förstår mig, ja,
hon känner mig, utan och innan!!






#1 - - En AnnaN Anna:

Jamen det är väl klart, människan har ju uppenbarligen inte förstått ordets innebörd - vad menar han egentligen???!!! (för jag utgår ifrån att det var en man - en tjej har det inte på sin agenda att använda ordet "penetrera" så fort hon kommer åt...)Jag hade också skrattat, åt den mindre intelligenta kommentaren.....

#2 - - Panni:

WORD!!!

Till top