Carmen har flyttat in...

Allmänt / Permalink / 4
Ni får ursäkta nu, ursäkta att jag tjatar om Richard och alla hans do's and dont's
i tid och otid!!
Kan så vara att jag vill skryta om honom eller så vill jag helt enkelt bara visa upp honom för världen...
nej förresten jag vill bevisa att jag actually har en pojkvän och inte är singel !?...
Jag får aldrig nog av karln helt enkelt!!
Ja, eller nåt i den stilen... HAHA!!

Sen tror jag att han gillar att jag ger honom lite uppmärksamhet här ibland....
men det skulle han aaaldrig erkänna!!

Anywho... vi hämtade vårefterlängtade öppna spis igår...
ÅÅÅHHH va fin den är då!! Passar perfekt i vårat vardagsrum.
Nu ska bara en ny TV på plats så är allt komplett...ja och soffan såklart.
Det kommer bli såå sjukt nice!!

Jag är helt såld på den, så pass att jag kan säga att jag är kär!!
Jag tom messade Richard att jag "saknar den redan" när jag kom till  jobbet idag!!
Han svarade bara att , "ja, du gör ju det!!"

Man kan säga att R blivit ersatt av en spis...ha-ha...
fast jag tycker inte det är mer än fair då jag vet att jag inom kort kommer bli
replaced snabbare än jag hinner blinka, när han sätter igång sin julklapp han fick av mig....
nämligen "Den kompletta samlingen av Carmen Electras Stripp Aerobics"...
Tror ni han vart lycklig eller??

Fair kanske är fel ordval men samtidigt inte, vi kvinnor har ju helt olika behov kontra männens liksom.
Så  att jag blir överexalterad och hopplöst förälskad i en möbel och
Richard av Carmen "the one and only" Electra (dessutom ett levande ting)
är absoluut inget märkvärdigt!!
Fanns tydligen ett ord för det där sa Richard, men vi kom inte fram till vad det var....
har antagligen att göra med någon "fettisch" av något slag... eh..haha..ja, sån är jag!!!

Själv såg jag det som en win win situation liksom.. medans jag tränar och blir
vig, smärt och smidig och jääkligt sexish så kan han titta på henne och
hennes entourage när helst han vill eller varför inte medans jag står där och "förnedrar" mig...
vilket som, I dont mind!! HAHA!...

... Ah... sen det viktigaste...tanken var ju att ett litet "Showcase" coming up in the near future!!
(Any day now..Any day I'll promise!!)

Så ni ser... Win Win for eeeverybooody!! HA-HA-HA-HA!!
#1 - - Lena:

Haha,vilken snäll och förstående flickvän du är då!!

Det är inte alla som skulle ge bort Carmen till sin kille inte!!

#2 - - Linda:

Deeetsamma snygging!!! Och vet du 2009 ska vi SEEEES! PUSS!

#3 - - Pannis:

U BET YA!!! :)

#4 - - tokmia:

Står R för RUSTA eller??? MOHHHHAAAAAA

Till top