Idag är jag EGO Girl!!

Allmänt / Permalink / 0
Det är jag, en pool och en luftmadrass idag...
just me my self and I helt enkelt!!

Sista veckan innan semestern är slut...och vet ni vad, idag kommer Krille och sätter in köket!!

Tror ni jag längtat?

Nu ska jag äta våfflor, kan man göra det på en luftmadrass månne? För det är där jag har bänkat mig nu och ni kan ju tro att det är skönt och enormt avkopplande och här skulle jag kunna ligga för all evighet känns det som.

Det är så lugnt och tyst... det är nästan så man inte tror att det är sant för det var så länge sen
jag hade det lugnt och stilla omkring mig... åtminstone känns det så....

Även om jag trivs med liv omkring mig så behöver vi alla en paus once in a while...

Det här behövde jag för att ladda om mina batterier, helt klart... jag känner redan att jag är som en ny människa...

...Bara jag...vilken lyx!!


 

Till top