Besviiiiken....

Allmänt / Permalink / 2
När man é hemma och sjuker har man iiiingen lust till och blogga kan jag säga.
VM i zappning på Tv:n är var det e´!!  And thats it!

Kollade på Mamma Mia filmen igår kväll.


Alltså, eh... jag vet inte om det är fel på mig eller att det var för att
 Richard totaly wrecked min Mamma Mia stämning redan i början av filmen??!!
HAHA.. det hela vart helt plötsligt sååå himla töntigt och jag tyckte inte
alls att den var så bra som jag förväntat mig!!

Jo visst den hade sina stunder... men ..mjaaaa..Nä!!

Pierce, Pierce lilla vän .... You went straight to rock bottom,
så fort du öppnad munnen!!
WHY..WHYYY Pierce??

Här har man gått och tyckt att han var lite läcker som
JAMES BOND!!
...Not anymore!!...
all the credibility liksom försvann...
Även Collin ligger pyrt till...
ÅÅÅHH, så trist, jag gillade er killar, really I DID!!

Sorry alla ABBA the movie fans!!

Men kanske är det så att jag är lite
allmänt mätt på hela ABBA konkarongen?
Best of skivor, Musikaler till höger och vänster,
filmen, dvd:n och nu även karaoke versionen på Bio!!
WTF!!??!!

Eller så kanske jag ska kolla på den med tjejerna istället...det kanske blir bättre då?
Jag får får väl göra ett nytt försök, med lådor av vin som sällskap,
då kan det bli riktigt riktigt trevlig!!

#1 - - loe:

Krya på dig och gratta titti när du pratar med henne..

#2 - - tokmia:

Den ska ses på BIO inte på din lilla knätopp...;) Krya på dig o hoppas vi ses på lördag....;)

Till top