Konferens

Allmänt / Permalink / 5
Det börjar dra ihop sig, imorrn drar vi på den årliga konferensen till Mallorca...

Känner mig super stressad och har egentligen inte tid att åka, 
Vi är ju mitt uppe i ytterligare en inflytt här.

Men han får helt enkelt klara sig på egen hand, vilket jag vet att han gör,
 but I'm a girl och jag vill ha full kontroll på läget ändå men nu går det liksom inte,
ska inte sitta här och klaga nu eftersom jag ska åka iväg på mitt
men ni kanske vet vad jag menar...

Status i lägenheten just nu
(Och detta är inte ens i närheten av vad som komma skall)


Förstår ni nu att det finns massa att göra och att
jag vill vara hemma och fixa och dona iordning?

Inte?

Jaha, ni kanske tycker att jag är lite konstig som inte tycker
att det är värsta bästa timingen att dra på en resa nu, för att sen komma hem
 till en färdigfixad lägenhet utan att behövt hjälpt till ett enda dugg?!?

Jag vet, jag är inte normal!!

 

My boo
...som jag inte heller vill åka ifrån för den delen...







Till top