25 år & Loppis...

Allmänt / Permalink / 0
Var på min kollega Mallans 25:år fest igår. Härligt att få umgås med "jämngamla" för engångsskull ;-)

Dom hade ordnat det så fint med hämtning för gästerna, eldslukare, partytält inrett a´ la orientalisk stil. Mysiga lampor med alla möjliga färger i träden, smarriga drinkar och massa annat. Det var verkligen superlyckat.

Kunde inte ta några kort för min mobil är INTE bra när det är mörkt, kunde inte förmedla mysfaktor i bilden!! Så då får det vara! Ska se om jag får tag på någon bild senare.

Vaknade och gjorde en hejdundrande frukost som senare tog en vändning till att bli en härlig brunch med scrambled eggs and bacon och smarriga smörgåsar med mozzarella istället.

Sen vart det ett litet trevligt besök till Loppisen på galoppen. Grymt bra ställe, det finns ALLT, både bra grejjer och en hel del skit men det är väl sånt som hör loppisar till!? Gjorde faktiskt två fynd. Inlines till Hugo för 40 pix och en trälåda för 20 som jag ska måla om och fixa i ordning till Danoah.


Är mycket nöjd med mina inköp idag.

Nu blir det late night dinner här igen. Ingen riktig ordning när ingen av barnen är hemma. Då kör vi lite egna tider hit och dit. Ikväll serveras hur som helst en marinerad entrecote med ljummen potatissallad och färska ugnsgratinerade rödbetor med fetaost. YUM!!

Till top