Ute dag...

Allmänt / Permalink / 2
Så, melodifestivalen är överstökad, inte för att jag kollade så speciellt mycket men tillräckligt för att kunna konstatera att halva Idol styrkan kommer ta över Globen i finalen!!
Men annat var det med Hugo och Danoah som tyckte det var desto mer intressant!! Hugo went totaly bananas över Starpilots killarna, hahaha.. körde luftgitarr tricket och tjoa och tjimma järnet!!

Danoah hon gillade Agnes och hennes fina gulddress.. ..jag med!! LOVED IT.. det vart verkligen två läger, tjejerna mot killarna (Nu räknar vi inte in Richard i detta, då han avskyr allt som har med denna tillställning att göra) 
Anywhooo, åter till Agnes outfit!!! One day, one day people så ska jag oxå glida i ett sånt fodral, I'm telling... fast inom låsta dörrar for Rich eyes only HAHAHA!!

Idag har det varit fullt upp hela dagen. Eftersom Hugo varit sjuk hela sitt sportlov så tyckte jag att det minsann var dax  och "sportlova" ikapp alla missade dagar... och det gjorde vi med råge!!

Jag Annapanna virrkanna, mormor Gunilla den lilla, Hugo slugo och Danoah den goa begav oss till Domarudden.





 


Som sagt...en rejäl ute dag!! Det är såna här dagar man känner sig lite så där extra "hejja mig"!!
Jag är verkligen inte en frilufsmänniska, det ska gudarna veta!! Det vart mer  tydligt när vi kom fram med tanke på alla andra familjer som hade tagit med sig halva Intersport & /Stadiums lager med långfärdsskridskor, skidor, stavar, slädar, tält och annat pyngel som behövs när man är ute i naturen!!

Mams och jag var dom enda som hade jeans..hahaha!! Alla andra sådär hurtiga med full mundering från topp till tå!
Men kunde riktigt se hur dom titta på oss och tänkte.. "They will never make it"

Men det gick ju alldeles utmärkt!!

Kvällen avslutades med den största och mest krävande aktiviteten på hela dan.
Armbrytar tävlingen! Det var höga insatser denna afton, nämligen lördagsgodiset....
VEM skulle få det?? Nerverna satt utanpå, spänningen stor. Man kunde ta på stämningen här hemma!!

Som ni ser hade Richard ett "tufft "jobb framför sig!




Han är helt slut nu stackarn, åkte på däng så det sjöng om det, så går det när man är stor i truten,
inget lördagsgodis fick han heller!!!

Kidsen - Richard 1-0
#1 - - En AnnaN Anna:

Vaddå "överstökad"? Vad är det för attityd?? och du den där Rickard - han förstår inte det här med Melodisfestivalen - det hör jag det! Det är ju "andra chansen" kvar!! och icket att förglömma "the big FINALE"!!! Gissa vilka som sitter på plats i Glöben på Genrepet??!!! Joohoora heeeela familjen med stora leenden!!

#2 - - tokmia:

Agnes dräkt ser ut som dem har när dem åker BOB,hahhahhhaaa du kanske ska uppträda i den på SR..!!! hahhahhahahhah

Till top