#1 - - Anna:

Vilka snygga skor !!!!

;-)

#2 - - En AnnaN Anna:

Looking goooood! Är lite sugen på de där skorna, ja....

#3 - - Lisa:

Åhhhhh vill också ha!!! Precis mitt stuk...fast jag är glad för din skull :-). Ha en skön söndag!! Kram

#4 - - Christoffer:

Haha, lika roligt inlägg som alltid!



Och tack för din kommentar. Jag håller med! Men hångel det kan man göra sen, men just pussar och så det borde ju inte väcka uppmärksamhet! Men det gör det, tyvärr. Och vad jag skrattade åt det du skrev "Det man inte kan få vill man ha!" Haha. Det brukar vara så. ^^

#5 - - Jazzhoppan:

Scheisse vad schnygga!! Vill ha! Var var var kan jag köpa!!???? Pöss

#6 - - tokmia:

Fick du skorna o nu har ni ingen mat på hela månaden?? hahahahaa Eftersom dem måste ju varit skitdyra... hihihiii najsiga. Du blir nog värsta puman i dem...;)

#7 - - Klara Roos:

gud så snyggga!

#8 - - Petra:

Känns mycket "Carrie" över dem :) Verkar som om du fick en schysst julbonus av Bengan. Se upp så att du inte snubblar över alla hunsvansar på kontoret bara! // P

Till top