Prick & Fläck gjorde storstaden...

Allmänt / Permalink / 1

And then we finally met!!

Med darrande ben tog jag mig till stället vi skulle ses. Jag kände en begynnande hjärtklappning, Munnen var alldeles torr...Jag var nervös. Tänk om det inte skulle funka? Naaaa, skoja bara, jag var aldrig orolig, haha!! Klart som korvspad att vi skulle klaffa. Hur kan det misslyckas?

Vi träffade upp på Storstad och "pimpla" i oss några mellisar eller inte jag då, jag tog en. Klant Anna tog ju nämligen bilen hon. Kan undras lite i efterhand varför jag gjorde så? Hade varit mycket godare och sippa på lite vin. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och det var inte vidare svårt att ha en konversation med denna donna "Jazz" . Hon var super gullig helt enkelt!

Med "livet som insats" skjutsade jag sen hem henne till glada Sundbyberg. Vart lite tokigt där.... jag råkade köra lite mot trafiken..eller låt oss säga... "Anna filen" var öppen that night!!

Kände en glad känsla i kroppen när jag åkte hem. Jag tror bestämt att jag kanske har skaffat mig en vän till?

Jahopp, så nu går man här och undrar..kommer hon ringa? Kommer vi ses igen? Kanske var jag bara var ett tidsfördriv?

Ååååhhh, denna ovisshet gör mig galen!!

Hahahaha!

#1 - - Jazzhoppan:

Jag kan stilla din ovisshet... jag lovar, jag kommer att ringa igen! Kram på Fläck :-)

Till top