C-Kupa?

Allmänt / Permalink / 2
Sitter här och är nyopererad, aj, aj aj... bedövningen har släpp nu,
inge roligt alls, snyft!!

Nej jag har inte fixat till "nassarna" ( även om en "touch up" skulle vara på sin plats..)

Jag hittade en knöl i min armhåla i somras som inte velat försvinna av egen maskin så jag fick äntligen en tid nu  för att ta bort den. Galet att det ska ta sån tid att få komma till doktorn. Jag menar en knöl är alltid en knöl och man blir
"shit scared" om man hittar en, speciellt i det området kring eller i brösten!

Nu visar det sig att det med all sannorlikhet inte är någon fara. Men får vänta på provsvaret ändå! Hua!!!

Nåväl, jag ligger där på britsen och sköterskan fixar och donar medans läkaren mixtrar med något annat.
När dom precis lägger på den där gröna utklippta skyddet som ska ligga kring operationsområdet så kläcker jag ur mig av bara farten...

-" Vi sa väl C-Kupa va??"

Oj vad dom skrattade och utbrast glatt
-"Den var bra!!" Ho-ho ha-ha!!!

Ha-ha-ha!! Visst är jag rrrroooliiii?? Can't blame me 4 trying!! Snacka om klipp, 160 kr för ett par nya tuttar liksom!! YEAH!!!

Allt gick  i vartfall bra och hon tyckte jag var sååå duktig (Hon pratade med mig som jag var 4:a år men det lugnade faktiskt för helt bekvämt var det då inte att ligga och höra på medans hon "karvade", vred och bände i armhålan med DEN skalpellen!!) Så fort jag var klar så frågade jag om jag inte förtjänat ett bokmärke nu??....
Jo visst sa hon men hon hade inga!! *Snyft*


Så nu har jag lite ont och vill bli ompysslad!! BAAAH... PJÅSK!!!! Som min moster skulle sagt! Jag vet men jag blir lite sån, Om jag har tur så klappar väl Richard på mig en liten stund sen ikväll!!?  Fast jag vet han kommer utbrista
(På bästa Lasse kongo manér)
-"AAAAAHHHHHHH, Föööörrrrr i helllvettttteee, härrr ska inte klappas någonting..Håll käften på re´!!!"

HAHAHAHAHA!!!

Det går bra det med!!
#1 - - tokmia:

Å ut kom du med EN tutte ist för C-kupa!!! för endast 160 kr..hahhahaa

#2 - - Dengström:

"Nåväl, jag ligger där på britsen och sköterskan fixar och donar med nassarna medans läkaren mixtrar med något annat"



- du är inte blyg du inte.....

Till top