"Just Do it!!"

Allmänt / Permalink / 6
Var tvungen att åka och byta skorna. Dom var en aningens för små och de rosa var givetvis slut i
min stl bara för det! Så det fick bli 2:a hands valet och Richards 1:a hands val, dom röda.
Tydligen skulle dom vara strået vassare än de första paret!! ;D

Kände mig lite som Forrest Gump och sprang och sprang och ville aldrig sluta.....They were so GREAT!!!

Tills jag sprungit klart...




...och ville typ kräkas!! ;P LOVE IT!! Haha...




#1 - - Helene:

Du är så himla duktig ju !!

Jag orkar INTE springa, det bara inte går : /

Jag får ta promenader istället = ))

Hoppas jag kommer igång snart bara...

Ha en fin dag.

Kram Helene.

#2 - - Jenny - mamma till Elias:

Tack vad gullig du är! Önskar dig oxå en skön vecka:)



Kramar Jenny

#3 - - tokmia:

hahahha förlåt men det såg ju inte ut som du spörta precis....

närå u go girl...;)

#4 - - Annapanna:

HAHAHA!! Lite "stage:at" kanske ;D HAHAHA

Man måste ju va snygg när man springer Mia... nästa gån blir det med mina klackiskor på och lite läppstiftssmet!! ;P

#5 - - Jazzhoppan:

Du e så duktig och jag är så avis, jag morgonpromenerar bara... än så länge :-)

#6 - - Inredning hos nord:

Ser bra ut! Kämpa på!

:)

KRam

Helena

Till top