En midsommarnatts dröm...

Allmänt / Permalink / 0
Efter våran tidiga morgon utflykt fortsatte vi kursen mot Casa de Spersboda. Vi brukar fira midsommar där och jag fullkommligen älskar det! Frisk luft, tyst och skönt och en härlig omgivning av nära och kära! ...Ja, och en massa gotte och dricka förstås ;D Hade med mig en hemma gjord Matjesillstårta och till min stora förvåning så vart den riktigt lyckad...dom åt ju i allafall ;D 

Det vart en sporadisk hemmagjord "5-kamp". Jonny sågade bokstavligen upp "Lilla Sportspegeln" studion på mindre än en kvart..Ha ha!! Det vart skjuta prick med luftgevär, hinderbana, pricka basketboll korg, skjuta fotboll i mål och sista grenen, Chippa golfboll....som vart avbrutet då jag lyckades få en rejäl smäll av en Järn 7:a i huvudet!! Gjorde ganska så ont kan jag säga!! Isklampar är MYCKET bra grejjer..rekommenderas om nu någon skulle få en golf klubba i pallet någon gång!! Men allt gick bra och det tog väl ca 2 dgr så försvann känslan att vara "stelopererad". Allt man ser nu är en lätt gul/violett ton bakom örat...Inga konstigheter aaalls!!

Hoppas jag inte fick några men bara...återstår att se även om det redan nu råder delade meningar om det.... ;D









Fortsättning följer....


Till top