Touch n´ you Die

Allmänt / Permalink / 0



Stackars Richard här på kontoret. Till saken hör att jag köpte med mig stans godaste bröd förra veckan.
Det var till alla som ville ha, varseguuuda!! Bara det att senare på dagen när jag vart
råpa super duper hungrig och tänkte ta mig en liten smörgåsskiva så var det slut! :(

Ställde till med en mindre scen och undra VEM som hade ätit upp de sista?!
Vilket iof var helt irrelevant då det faktiskt var till alla. Men jag var verkligen sjukt sugen.
Då blir man lite cranky när man tror att det ska finnas.

Richard kröp till korset och sa att det var han men att han hade frågat om det var okej att ta en bit.
Genast var jag tvungen att skämta till det.

-" Ja men du lär ju få köpa nytt bröd nu"


När jag kom till kontoret i morse så stog den här på bordet!!
HAHAHA, han tog mig på orden, han har humor den där Richard!!

Skönt, och jag som trodde han vart rädd för mig!! Pheeuw...

Till top