Lördag!

Allmänt / Permalink / 0
Tog en liten sovmorgon i morse. Händer ju inte så ofta att det sker. Tror det gjorde susen, i alla fall för en liten stund för jag tog tillfället i akt att träna lite på crosstrainern. Hm...ja, jag vart tröttare än någonsin efter det. Men det är så fruktanvärst skönt att träna så jag kunde inte låta bli, speciellt när jag kände mig så oförskämt pigg!!

Som jag nämde förrut så kommer den här pigghets känslan i små doser som man får ta vara på för de har en förmåga att försvinna lika snabbt som de dök upp!

Lunchen idag vart en advokado/mango sallad på blandsallads bädd med kikärtspesto och mellanmålet vart en härlig Smoothie (med soya mjölk ofcourse) från Naked Juice Bar. Middagen vart rotfruktsgratäng med fetaost....sinnesjukt gott!!

Nu på kvällen drack jag en egen komponerad smoothie av vattenmelon, honungsmelon och ananas och den var verkligen en "pick me up"

Måste ändå få säga att jag kommit in i detta "Detoxande" nu och känner mig mycket stolt över att jag inte fallit för frestelsen och petat i mig något sådär lite i smyg så som godis och annat i matväg som står och skriker på mig i kylskåpet! Det krävs dock lite mer planering än vanligt och det innebär dessutom att här hemmavid serveras det just nu dagligen 3-små rätter pga av detta!! :D
Men på Onsdag går vi tillbaka till det normala igen. Sen är det bara att vänta och se om detta kommer ge ngn effekt in the long run??....

Så bring on Söndag säger jag bara!!

Till top