Mors Dag ♥

Allmänt / Permalink / 0
Har haft en riktigt super duper mysig dag idag. Åkte även och uppvaktade min kära mamma med lite blommer och blader, det är hon värd min fina lilla mammi!!

Vi körde en Mors Dag picnick ute i det gröna dagen till ära. Satt och smuttade på en smoothie och goda jordgubbar medan kottarna åt hela picknick registret som sig bör. Var ju inte aaaalls frestande med bullar och annat smarrigt!! Men inga fingrar i kakburken här inte ;D Jag är MYCKET nöjd och stolt över mig själv!!

Vi körde lite spontan gymnastik där i gräset och till min stora förvåning så verkar "Sofia Flicke" takterna fortfarande sitta i!! Hahaha....behöver jag säga att jag vart yr av allt hjulande?!? ;P

Sen hem till "allvaret" igen och fixa i ordning kvällens middag. Mango Sallad och till det en liten kvällspromenad!

Tack baby för en mysig dag ♥





Till top