Kvälls dilemma

Allmänt / Permalink / 6

Hos oss har det uppstått ett litet smärre problem...

Vi har svårt att komma överens om VEM som ska natta barnen!? Inte det på det klassiska "Jag gjorde det igår" viset utan BÅDA vill verkligen!! Vi får köra Sten-Sax-påse ibland! Å här är det hårda bud, bäst av tre, ingen vill förlora!! Haha

Dom gångerna ungarna själv säger VEM som ska göra´t, då är det bara att gilla läget och hoppas att man har bättre tur nästa gång!! ;D

Det är alltid så mysigt att göra det. Även om dom är så pass stora nu att dom faktiskt fixar det själv så vill man ändå. Ibland kör vi "högen" Alla ligger i samma säng och trängs inkl. 14.000 gossedjur!! ;D

Eller den bästa varianten, vi somnar allihopa och vaknar i den mest konstiga konstelation på morgonkvisten...Haha, UNDERBART!

Snart är dom så stora att ligga och prata och somna tillsammans kommer vara out of the question så det är bäst att passa på!! :D

Snälla söta rara bästa barn, skynda inte att växa upp så fort!!! ♥








#1 - - malin:

Hahaa härligt att ni "slåss" om att natta...brukar som sagt vara tvärtom. Själv får jag ta alla nattningar så då kan det vara skönt när någon annan gör det i bland.



Lägenheten är i Salem jag är uppvuxen i Rönninge sen flyttade jag till Nacka 2006 men ska nu alltså tillbaka till Salem =)

#2 - - Mormorsglamour:

Åh! vad härligt! Ni är ju för goa

Kram

Helena

#3 - - Nathalie:

Underbart att höra att det finns personer som "slåss" om nattningen!! =D



Ja imorse blev det skönsång för hela slanten, lite uppvärmning i köket sen var det bara att köra. Grannarna ringde inte störningsjouren tack o lov! ;)

#4 - - nellie:

fin blogg!

allt bra med dig?

#5 - - Patricia:

Låter underbart!

Och jag håller med, det är så underbart mysigt att ha barnen nära - så varför inte njuta så länge man får!?

#6 - - Viktkamp:

låter underbart, längtar tills jag har någon att natta =)

Till top