@ Mi´s place

Allmänt / Permalink / 7
Ikväll vart det tjejmiddag med fina Mi. Inte nog med att hon bodde en bit bort även på Gotland. Tror ni inte bruttan bor lääängst in i skogen hemma också! Dock utan utedass denna gång!! ;D Fast hon bodde otroligt mysigt. Kan tänka mig att bo så faktiskt ...så länge det finns 3 pinnar på mobilnätet så!  ;D

Hon bjöd på massor av smaskigt. 2 olika kycklingspett med underbar marinad, cous-cous sallad *rättelse* BULGUR Sallad ;D med en god sås och såklart grillade grönsaksspett!! Efterrätten var en av det godaste jag ätit på länge. Choklad/kladdkaka med vitchoklad mousse och toppat med passionsfrukt!! Den var grymt god och jag var ju tvungen att äta 3 bitar!! Att jag liksom inte bara kan behärska mig!! :D

Fick träffa hennes mysiga vänner och vi hade det väldigt trevligt. Dessutom fick jag gosa bebis idag igen!! Wiieee!!

Tusen tack bästa Mi för en fint ordnad och mysigt kväll! ♥



#1 - - Camilla:

Vilken myspys kväll.

Ser ju helt fantastisk ut.

Kram!

#2 - - carina:

Kul när man kan ordna i hop en trevlig middag med sina goda vänner :)

Och maten.... ser ju bara för mumsigt ut.

Ha en fin dag!

Kramis♥

#3 - - Åsa:

Vad gott det såg ut!

#4 - - Malin:

Vilken mysig kväll! Precis så vill jag bo, NU!

Kram

#5 - - Helene:

Vilken mysig tjej-kväll !!

Ha en härlig lördag.

Kram Helene.

#6 - - tess:

Möss är bra klättrare. De tar sig fram precis var de vill... ler. Jag har inte mina tammöss i träden men dessa bilder va så fina.

#7 - - Mi:

Tack själv! Bästa kvällen på länge! När du är med kan det ju inte bli annat än tokigt, roligt, galet och trevligt! (Men det var en bulgursallad... ;))Pyss!!

Till top