Team Sportguiden 2011

Allmänt / Permalink / 1

Från vänster: Louise, Susanna, svettigast.se och Sanna

Kul att vi vart två till i torsdags. Blir roligare med lite större grupp. Sen inväntar vi en till tjej.

Det vart en hel del backteknik. Tänket ska vara som att du springer i en trappa, fram med höften och driv med knäna. Sen vart det lite mera backe! ...Nämligen de beryktade backintervallerna som jag inte var med på vid första tillfället. Med facit i hand var det lika bra att inte veta vad som väntade en.

Behöver jag ens gå in på huuur jobbigt det var att springa i 40 sekunders intervaller á 10 ggr upp & ner??

Ni ser ju själva hur avslappnad jag var!?! ;D "Run 4 your life" är en passande slogan!! Haha



Längtar till Tisdag då det blir teknikpass och lite mera filmning av våra löpsteg och ett och ett annat styrkepass. Allt kommer från och med nu kännas lätt som en plätt i jämförelse! Eller.....

Helgens läxa är ett långpass på 70 min. Jag började springa igår med intentionen att lyckas men när jag sprungit 8 km fick jag en sån kramp i foten att jag inte kunde fortsätta. Knappt gå heller. Så bra var mina nya skor! :( Får göra ett nytt försök idag med mina invanda och se om det går bättre....

#1 - - tokmia:

Run FORREST run.. du är ju duktig som 17..!!! Heja heja!!!

kram kram ps nu har jag bloggat ;)

Till top