Blast from the past

Allmänt / Permalink / 0
Lill-Lördag idag och ikväll möts vi upp igen "Factor All Stars!!" Kollegorna från förr Sofie & Anna. Kommer bli så kul! Jag har hittat på världens bästa överraskning till dom båda små liven. Jag känner mig mycket nöjd med vad som komma skall. Mer om det biz morgen!

Vi hade verkligen så himla roligt tillsammans när det begav sig. Vi hittade alltid på hyss med våra kollegor. Egentligen borde vi jobbat tillsammans i en helt annan bransch. Vi gjorde filmer och spexade hela tiden. Ingen gick säker. Ni skulle sett vårt framträdande på S:t Moritz lyxigaste hotell med vår egenhändigt-ihop-knåpade schlager show och vi uppträde som Charlotte fd. Nilsson Perelli x 2!! Hahaha. * RÄTTELSE* VI VAR CHARLOTTE NILSSON, PUNKT!!! ;)

På den tiden hade vi kollegor både i Norge och Danmark så vi tänkte att vi skulle göra något extra roligt på vår Kick-Off resa. Ingen lämnades oberörd kan jag säga INGEN!! Inte de övriga gästerna heller för den delen!! :D

Har bara härliga minnen från den tiden bortsett från ett då ra´....



Jag säger bara... OH MY GOD dessa kläder och BYXORNA!!!! Vilka jä-la modesopor vi var som Sofie så fint uttryckte det!! HA-HA-HA-HA

Till top