Mors♥Dag

Allmänt / Permalink / 0

Fick i år bli överraskningarnas dag.


Först åkte vi förbi mina mamma som dagen till ära fick jobba. Så vad passar bättre än en liten överraskning. Vi stog och smög på henne i en halvtimme. Kön ville aldrig ta slut men skam den som ger sig....



Min fina mamsing, som vart väldigt förvånad när vi dök fram och glad! :D
Sen vart det R´s mamma som skulle få sig en påhälsning långt ute i skogen. Helt ovetandes satt hon där i soffan och hoppade till när R gick fram med buketten. Hihi...

Vart lite snabbfika och sen tillbaka till mina föräldrar igen där vi åt middag...

Själv vart jag firad med en härlig sovmorgon, .... ELLER HUUUR ;) Jag vart bortskämd med massa pussar och kramar och plockade blommor av våra fantastiska ungar!! ... Det är kärlek det!!

Till top