Eftermiddag Deluxe

Allmänt / Permalink / 5
Torsdagen förvandlades till en eftermiddag där ljuv musik uppstod bokstavligen talat ;D

Hugo och jag åkte till min hometown ÅkersHills och skulle byta lite felinköpta skor och passade samtidigt på att träffa mamsingen min. Väl där skulle min bästis festis Sara så passande spela några truddeluttar och signera lite skivor.



Medans vi stog där och väntade på att hon skulle bli klar så kom Katarina och Anton som jag inte sett på evigheters evigheter. På stående fot vart man hipp som happ bjuden på middag. Det vankades Nachos Deluxe. Det kan man bara inte tacka nej till. ;D

Urmysigt och gott! Med mätta magar och trötta som få då det blev lite senare än vad vi tänkt oss, åkte vi hem med ett leende på läpparna, eller som Hugo sa, -"Vilken lyxkväll, tacos och lek borta på en torsdag!!"



Det märks att vi värderar olika ;D Men jag säger detsamma; 
Mamma, Hugo, Sara, Lars, Fam. Bye, tacos, skratt och prat borta ....PÅ EN TORSDAG!! :D Det är en lyxkväll i mina ögon det!! ;D ♥
#1 - - Marie:

Att bli bortbjuden på middag ÄR verkligen lyx, sen att det händer sådär plötsligt är ett plus:)

Ha en härlig fredag...och helg!

Kram♥

#2 - - tess:

Jo då ja andas lite mellan varven..ler. fick sjukskriva mig denna veckan... influensa... suck.



Å de e skitsnyggt med leggins å strumpor.. tycker bara de kan va svårt med skor till...



Du får kika in nu på nya tröjjan å leggins å min pysselhörna som börjar ta form....

#3 - - Skogslyckan:

Oj vad glad jag blev för din kommentar!!

Ha nu en skön helg i den fina höstsolen.

Höstens färg och solsken är en oslagbar kombination!

Kram Pia

#4 - - Husfrun:

Tänk vad mys att bli spontanbjuden på middag så där mitt i veckan :) Perfekt ju. Kram.

#5 - - Cissi:

Det var väl verkligen LYXTORSDAG!



När jag ser detta inlägg kom jag att tänka på när min dotter 3 år (!!!) hoppar in i bilen vill hon alltid höra "Spring för livet" och HÖGT ska det vara ;)

Till top