Myspys söndag

Allmänt / Permalink / 3

Härlig söndag! Fick ett ryck och åkte in till den stora staden. Träffade min Mia och Klara, gick och kollade på högvakten, strosade sen vidare ner till Kungsträdgården och spanade in dom vackra körsbärsblommorna som står i full blom, sååå vackert! :D

Sen kom min fina systerdotter Filippa och vi åt en smarrig lunch på Fridays! Oh My så GOTT det var med en riktigt fläskig hamburgare!!! :D

 

 

#1 - - Ama de casa:

Åh! Jag hann inte in till stan denna gång när vi var i Sverige. Synd! Nu kände jag både för att titta på blommorna och äta burgare i Kungsan :-)

#2 - - Knappan:

Jag ÄLSKAR träden i Kungsträdgården! Vackert!

#3 - - Johanna:

Åh, dessa vackra körsbärsträd. Jag önskar jag kunde hitta en sådan plats och fota på. Hoppas att allt är bra med dig? Massa kramar

Till top