"Will jooo Määrry meee?"

Allmänt / Permalink / 6

Just d, skottdagen idag. Det är idag det gäller?
Hm, undrar om jag ska slå till med ett litet frieri dagen till ära? Eller ska jag vänta i 4 år till?

....Mja, nu är jag lite old fashioned och som den hopplösa romantikern jag är så ser jag ju helst att det är mannen som gör detta ärofyllda uppdrag på knä och hela konkarongen. :D

... Fast iof om han svarar nej så måste han ju (enligt tradition och sägnen) köpa mig en klänning i kompensation. It's a win win situation... Sååee, vem vet .... ;D

 

 

#1 - - Ama de casa:

Jag höll på att fria i en massa år, skottår eller ej. Till slut gav min paroll "tjat ger resultat" utdelning ;-)

#2 - - Husfrun:

Skit också, jag är redan gift ;)

#3 - - TIDSTJUVEN:

Egentligen har man ju inget att förlora på det. Dags att börja fria :D

#4 - - Diana:

Och vad fick du för svar? :)

#5 - - Diana:

Glömde tillägga att Batman gick ner på knä för mig två gånger! Inte illa va!

#6 - - Cissi:

Och hur blev det? ;)

Till top