Bloggproblem

Allmänt / Permalink / 11
Äntligen semester, tråkig start med tanke på vädret, men ändå, jag är ledig!!! Kan inte blogga som jag vill då jag är med och testar den nya plattformen på blogg.se. Jag använder mig ju av mobilen till 85 % och appen för det fungerar inte då!! Smått irriterande är det. Men jag bloggar nu på ipaden som jag dessutom inte heller gillar. Kan inte ladda upp mina bilder.... Grrrr Nåväl, kommer på plan b ska ni se.... Hoppas alla hade en härlig midsommarhelg, det hade vi.
#1 - - Diana:

Det här nya har inte gjort nåt annat än att strula, är så trött på det!!!

#2 - - Helene:

Jag tycker bara det är problem med blogg.se.
Dom ändrar så mycket hela tiden.
Hoppas du har det bra !!
Kram Helene.

#3 - - Johanna:

Jag har samma problem....;)

#4 - - Husfrun:

Rackar'ns irriterande när det strular. Men tyvärr känns det lite som blogg.se i sitt nötskal - därför jag bytte portal.

#5 - - Cissi:

Det var bättre förr, helt enkelt!

Efter min helg på ÅLand (båten) så kan vi snacka HANDVÄSKOR, en svart och en rosa (det röda var dokc ingen hit men den var fin och kunde därför inte låta bli att köpa den rosa också, haha) ;)

#6 - - Lajna:

verkar som om det är många som har problem med blogg.se Det verkar strula ofta där, inte bara när de byter plattform.

#7 - - Yohanna i Las Palmas:

Inget bra när det inte fungerar. Och det har strulat LÄNGE nu tycker jag :(

Hälsningar
Yohanna
som skickar med en länk:
http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/june/real-life-midsommar.html

#8 - - Johanna:

Åh, strular det än för dig tro? Jag kan blogga men inte använda appen. Därav mycket färre inlägg....;( Kram om

#9 - - Caroline:

... väntar väl lite till då.... <3

#10 - - Helene:

Jag saknar dig på bloggen !!
Vad gör du för kul på semestern ??
Ha det gott.
Kram Helene.

#11 - - Afrodite:

Trist när det nya inte funkar som det ska!
Kram på dig! =)

Till top