En bit närmare på vägen mot mina drömmars mål...

Allmänt / Permalink / 9
Har världens bästa man där hemma! Punkt slut, end of story!  Han (och alla som känner mig) vet HUUUR mycket jag älskar att fota! Min gamla kamera har dessvärre släppt in dagens sista linsljus, checkat ut helt enkelt!!  Självklart vart jag lite "lissen" i ögat. Iphonen i all ära med dagens alla appar går ju inte heller av för hackor!! Men eftersom det är meningen att jag ska ta fotandet till en annan nivå så underlättar det med en "riktig" kamera.

Dit jag ville komma var.... vad gör han, mannen min?

Han tar mig i handen, sätter mig i bilen och säger; -"Nu ska vi åka och köpa dig en ny kamera!"

Jag vart helt paff!! Vavavava, öh,öhhh, jag fyller inte år!!??!



Så ni kan ju förstå att det kommer bli mycket bildexplosioner här på bloggen. Håller på att lära mig kameran och alla dess miljarder funktioner. Ska bli så kul!! Hoppas ni också tycker det? Har på eget bevåg utsett finaste Katarina till min fotomentor! ;D  Hon är verkligen grym på att fota och får en väldigt inspirerad! Snäll är hon världens raraste osså! ♥

Vet ni, jag är så himla tacksam över R och att han hjälper mig att uppfylla min största dröm här i livet!!
Trots att han avskyr mina fotoutspel och när jag MÅSTE fota i stort sett ALLT som kommer i min åsyn i tid & otid, låter han mig hållas för han vill så gärna att jag ska göra det jag verkligen vill, älskar och brinner för!!! 

Är inte det kärlek så säg!! ♥



#1 - - Johanna:

Grattis!!!!! Wihoooo!!!

#2 - - Cissi:

sv: Hehe jo kl. 2.30 tog den slut ;)

Kul med ny kamera, vilken maaaaaaaaaaaaan du har :D

#3 - - Diana:

Vilken man! Snygg kamera, jag har samma märke men andra nuffror.

#4 - - Katarina:

VILKET BRA SLUT!!! Blev lite ledsen i ögat själv först, men så var ju mannen så snäll!!

#5 - - Yohanna i Las Palmas:

Oj oj oj han går inte av för hackor inte, och inte kameran heller om jag har fattat det hela rätt ;)

Ja nu förväntas det proffsfoton här vill jag lova ;)
Känn ingen press alls ;)

Hälsningar
Yohanna
som skickar med en länk om du skulle bli sugen:
http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/june/real-life-sommarlov.html

Svar: No press what so ever.... ohh noo!! ;D HAHA
Anna

#6 - - Ama de casa:

Oj! Grattis! Fast den bilden har du inte tagit med den nya kameran, va? ;-)

Svar: Jo men visst serru, den kan tametusan allt AMA!! ;D
Anna

#7 - - Diana:

Hallå, är det inte dags för ett inlägg med alla fina bilder nu? ;)

Svar: Det kommer, heeelt plötsligt har jag fått en massa JOBB och göra här..Hinner inte med att blogga och läsa bloggar jue!! :( förstår ingenting asså! ;D Får väl gå ner på halvtid! Moohahaha
Anna

#8 - - ♥ Carina ♥:

Det är lööööve!
Fin kamera. Min dotter har en likadan men den heter 450 tror jag :)
Kram och glad midsommar!
(du visar väl några fina midsommarbilder sedan?)

Svar: Jajjemään Carina!! :D Tack dsamma sweetie!! Kram
Anna

#9 - - Mira:

Så roligt med en ny kamera!! :) Canon rockar!
Jag har sökt till två fotokurser i höst, vill bli bättre på att fota och behandla bilderna.

Kram vännen, ha en underbar midsommar!

Till top