Blickar framåt

Allmänt / Permalink / 2
 

2013...

 

 

 

Well, 

 

 

 

Vilket år det varit! I våras vändes hela min värld upp & ner, omtumlande och tungt på många sätt. Tappade andan där för ett litet tag. Det blandat med  återkommande oflyt i andra sammanhang! Men ändå, mitt i allt fanns där en hel del ljusglimtar som lyste upp min tillvaro. 

 

 

 

Jag är förevigt tacksam för alla mina fina vänner som funnits där för mig närhelst jag behövt, natt som dag! Ni vet vilka ni är och jag är otroligt lycklig lottad över att ha er i min närhet, utan er hade jag gått under! Tack vare Er är jag nu äntligen sakta men säkert påväg uppåt igen. 

 

 

 

2014, kärlekens år och nystart för mig med allt vad det innebär. Dax att vända blad och skapa mig ett helt nytt kapitel! Anna 2.0 har börjat ta form. 

 

 

 

Jag har så mycket härligt att se fram emot och känner mig förväntansfull på vad detta år kommer att ge...

 

 

...det är min tur nu, den sanna Anna och hon kommer njuta av varenda sekund! "I'm Ready!" ❤️

 

 

Jag önskar Er Alla ett Gott Nytt År och en riktigt God fortsättning på det nya året! Lev, här & nu! 

 
 


 
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Önskar dig all lycka o välgång, det vet du !! <3

#2 - - Jazzhoppan :

Kram <3

Till top