Mello Bello afton

/ Permalink / 2

Helt seriöst. Årets Melodifest är en total katastrof!! Är det ett skämt? Om dessa bidrag som kommit med är dom bästa, så vill jag inte ens tänka på hur det andra inskickade bidrag lät!!

Rip-Offs, VM i mim blandat med ett enda stort barnkalas, där har ni årets tema och upplägg!!

Christer, Christer!! Vad F-N pysslar du med!? Vad försiggår i ditt huvud vid denna gallring bland artisterna? Varför sjunger hälften inte ens själva?

Nä, att deltaga i Mello these days är allt annat än "creddit!" ... bara pinsamt och patetiskt! Dom som inte har ett namn glöms bort på studs. De kända är bara ute efter ytterligare 5 minuters fame och att få stanna kvar i rampljuset ett litet tag till. Sen har vi B-kändisarna som bara är totalt pinsamma och sjukt desperata på att få synas!

Å varför får vår svenska "tondöva" befolkning ha denna makt?!
Clearly, röstar dom bort de artister som åtminstone har en chans att göra bra ifrån sig i stora finalen!

Meeeen, trots detta så kollar vi tillsammans hela familjen då detta är "lördagsmyset no. uno just nu!

R sitter med och skakar på huvudet! :D Det fick bli sällskapsspel istället. Speciellt när Robin inte ens och till småfötternas stora besvikelse kom till Final. Den var vår allas favvo igår.

Nä, jag/vi röstar inte ens, why bother!?
Jag vet inte ens varför jag engagerar mig och lägger denna energi på att ens titta och bli irriterad?! Haha

Pausunderhållningen är helt klart hela behållningen!! Längtar till nästa! :D

...Ja just ja, å Dääännyboy! ;D
(Filåt Molly, men han är lite ögongodis på lördagskvällen för en tant som mig!! :D )











#1 - - Jenny:

Visst är det kass, trögt. Kram

#2 - - Cissi:

Hehe jag tror faktiskt att Sverige inte vill att vi vinner i år igen ;)

Till top