"Box til you DROP!!"

/ Permalink / 0

Åååå se där ja! Då fick man äta upp vartenda ord från förra veckans enligt mitt tycke *quote* "Inte så bra upplägg" *quote* "Man vill känna att man blir trött" *quote* "man vill inte svalna mellan övningarna"  och det mina vänner, MED RÅGE!!

Oh jeeeeezzz vilket pass det vart igår!!! Inte bara det att jag fick köra utan min "wingman" den här gången. Jag ställdes mot GOLIAT!!  Han var HUGE med stort H! Dom musklerna!, Den ryggtavlan!! *Gulp*

David & Goliat meets all over again!!

Först ut, Dav... Anna, gick galant, steady as a Rock och man kunde puckla på utav bara helv...

Kände mig nöjd tills jag kom på det där jäkla bytet!!

...Försent!

Han kom emot mig försiktigt, tassande och jag ser att han tänker ta det väldigt lugnt och inte dra på med högerkroken, SKÖNT!!

Uumm, kan tala om att han knappt snuddade mittsarna och jag FLÖG som en liten vante!!!!

Påpekade för Victor da instruktör att det kanske vore bra om någon annan sparrades med honom. Ja, så han oxå får ut det mesta av boxningpasset!? ... Snällt av mig va? :D

Helt plötsligt fick "Goliat" och jag turas om med Victor! DESSUTOM fick jag köra dubbelt upp bara för det. Först slå mot "Goliat", Sen Victor direkt efter i ett sjujäkla tempo! Inte mycket till att få hämta andan där emellan inte!!

Hörde bara Victor i periferin, -"Andas Praaa, Andas Praa!!

Jag var helt kräkfärdig, mina muskler hade näst intill NO kräm kvar, ville trilla ihop i en hög och krypa ihop i fosterställning!! ..

...But I didn't!!

Varför? För jag älskade varenda sekund av det!! :D

Idag....NOT SO MUCH!! ;P

Note to self: Shuttttt Up giiiirl!! ;D






Till top