"i am sour you have large heart"

Allmänt / Permalink / 2
Hade en rubrik med inter"NÄT"dejting, och som utlovat skulle jag skriva om det också..

Vill först och främst börja med att säga att jag verkligen inte är emot nätdejting och tycker inte personer som gör det är konstiga, tvärtom.... alla sätt är bra utom dom dåliga!!

MEN, det finns undantag..

Brukar få ett otal konstiga mail på min Myspace sida och av någon anledning har en viss sort av män hört av sig rätt frekvent...

( Kom ihåg nu att den här texten ska läsas rakt igenom helst utan att du drar ett andetag och gärna lite entonigt för att fånga den rätta känslan och effekten)

hello how are you i see your profile i like very much i want know you more and meet you if you want i like your face very much i am sour you have large heart my name is mounir i am from algeria i have 29 soon 30 years
my 
emailXXXXXXXXXXXXX  kiss mounir

Hahaha.. jag vet man ska inte skratta åt det här, han kan inte rå för att han stavar som en kratta... men kunde inte låta bli!!

Sen går det två dagar och han skickar ett mail till...EXAKT likadant sånär som på två ord!! 

Hallå..Algeriet liksom .... Eh..Mounir..I dont think so!... har inte planerat någon resa dit ner just för tillfället!!

Sen har vi den här liraren vi kan kalla honom "Sonny the stalker" ( och nej han var inte svensk heller )

good morning
how are u, i hope this day is going well. What is going on.

( Visst ett helt harmlöst mail av en man som kändes 50 +, kan påpeka att jag inte svarade på mailet, inte för att vara otrevlig på något sätt men jag skummar bara igenom mailen allt som oftast om ens knappt det)

Dagen efter kommer det här ( forfarande från Sonny)

good morning,
yesterday i send u a message and expecting a reply from u. so its right that every smile face is not surely a glad person. You dont like to reply some new freinds or just want to sit quite.

VA!!!?? Vadå Expecting?? Måste man svara!!??
 
Så, snäll som jag är så svara jag honom att jag inte är inne så mkt på Myspace och ber sååå väldigt mycket om ursäkt att jag inte svarat och att jag ofta struntar i inboxen ni vet..bla bla bla...

(Sonny gubben skriver iiiigen!! )

first of all good to see your reply, its really good when some body write something for u. But i am also not sit all the time on the internet and want reaply. I send u message, and i observe that u read it and then there was no reply even u was online, then some sort of complain send from my side. Job is job its important. take care and hope to get another little reply*smile*

Jag vet inte vad som var värst, att han mailade över huvudtaget eller att han actually satt och observerade att jag var online och att jag hade öppnat mailet samt struntat att svara...

Scary !!

Worst case scenario... får väl bege mig ut och införskaffa en burka i en pigg färg!! Verkar ju inte bättre...

Nu skulle man kunna tro att jag är värsta rasisten, men så är INTE fallet... däremot har man kanske en viss smak vad man tycker om för killar, herregud I should know by now jag är ju trots allt treee, treet....Äsch!! JAG ÄR JU treeee. ( ne, här slutade tangentbordet att fungera... så märkligt!! ) ;-)








#1 - - Lillan:

Ha ha... ja du,är inte förvånad över att detta händer dig!!

#2 - - Emma:

Men vi lämnar ju varandra =) I will miss you too!

Till top