My day...

Allmänt / Permalink / 0

...Har som vanligt bara handlat om att "överleva" och fokusera...på all mat man hellre vill vräka i sig!! (Varför GÖR du detta då tänker ni nu?!)


Jag ville testa om jag pallade utan att falla för frestelsen och se om detta nu är sååå himla bra som alla säger? Det vet vi ju inte förrens efteråt...men so far so good. Har dessutom som grädden på moset, toppen på isberget även fått värsta utbrottet a'la Eyjafjallajökull i ansiktet!! Malin på jobbet var mycket vänlig att uppmärksamma detta idag!! (Hon som låste in mig på jobbet i fredags, ni vet..??) ;D


M -" Jag har aldrig sett en finne på dig någonsin förrut!!"

Jag -" Nä, men nu har du...och det med besked!!

M - Bra det, då funkar detoxen!! :D


Trots det så är detta den näst sista dagen och allt känns faktiskt toppen. Har börjat äta extra vitaminer som gör sig mycket bra med detta också. Dom fungerar och jag känner mig faktiskt mycket piggare.


Middagen idag vart fylld paprika med massa goda grönsaker i som svarta/gröna oliver,pinjenötter,majs, persilja, rivna morötter, vitlök, lök och olika sorters ris!! Såå gott!! Man vart riktigt mätt på detta om man jämför med vissa andra rätter.

Imorgon är sista dagen!! Då blir det ngt extra smarrigt tillbehör...Chevré..ååå jag längtaaar!!

 


Till top