Sydligare breddgrader

Allmänt / Permalink / 1

Vart enroadtrip till min syster som flyttat till Skåne. Dom bor i Viken, (Höganäs!) Så himla fint att man liksom på allvar tänker att "här vore det inte så dumt att bo!"

Det tog inte många minuter förens jag vart helt förälskad. Vilken idyll, vilken harmoni. Viken är helt magisk, Love it!

Vi hade ett par fantastiska dagar och det var kul att få träffa min systerdotter igen, hon är så go'!

Vart även många andra spännande möten med deras gemensamma vänner som bjöd på ett och ett annat gott skratt. Vilka underbara människor och deras mentalitet är ovärderlig!

Apropå underbara människor, Sara spelade på Helsingborgsfestivalen så jag drog med mig Filippa på bus lördagskvällen till ära. :D

Hugo vart även han lyrisk! Han pratar redan om vad han ska packa ner nästa gång vi åker ner. Förstå lyckan?.. Det fanns en tennisbana ett stenkast ifrån huset...

TACK Klas för allt engagemang och att Hugo fick vara din svans dessa dagar. TACK också för rundturen med sightseeing! TACK syrran för all gästvänlighet och för den goda maten du lagar!! Filippa! Du är bäst! ❤ We love you!

Hemresan förgylldes med Sara som roadtrippa tillbaka med oss efter några timmars bad och sol i hamnen innan hemfärd! Quality time people!


#1 - - Cissi:

Vilka underbara bilder, sommaren när den är som bäst <3

Till top