Lite mera Midsommar...

Allmänt / Permalink / 1

När man trodde att inga fler bevis fanns från midsommar..... så glimmrar Mattias och Frans till och lägger upp en sida www.malexfinest.se  ( Fiffigt namn för övrigt )

Ha ha ha ha... Riktigt grym sida med många betraktelser som vi andra säkert "glömt" bort .. och jag som undra vad alla filmkameror var till för.. eller alla två men ändå, det räckte med tanke på att de där kamerorna var precis öööverallt...
Lite BigBrother och dokusåpa feeling över det hela... fast mycket bättre underhållning såklart!!!

Note to self:

 - "Vattenspridaren" got to go!!!
- Likaså den sk. "Beyonce dansen" ( som jag ändå inte bemästrar...)
- Sa jag att jag måste skära ner på VATTENSPRIDAREN!!!??!!!
- Gå ner en sisådär 15 kg.. ni vet ju, kameran lägger ju på 10 ..MINST!!


GO EBBA, GO EBBA...
image76
För Er som inte hajjar så hade jag och Ebba faktiskt gjort en DANS!!!
image77
image78
Och här börjas det ...IGEN.....
image83
Told ya´...
image81
image84
Se den vackra Svanen, on my left.. osså jag..."känner du Dunder klumpen"..da da di da da da...

Håll utkik på Malexfinest..det lär ju komma upp fler bilder och filmer...

..Plötsligt händer det...

#1 - - Anonym:

HA ha ha..du är väl för skööön....

Till top