Kläd issue...

Allmänt / Permalink / 3
Mein god... Vilken daaa´

Har flängt omkring på lunchen och försökt att hitta något att ha på mig imorrn, men det var lättare sagt än gjort...kom tillbaks tomhänt...inte helt otippat!!
Såååå typiskt , vilket nu innebär att morgondagens lunch kommer bli ännu värre och dessutom kommer bli rena rama hetsjakten...
Sen slutar det med att jag står och river i garderoben och så får det bli ngn gammal trasa i vanlig ordning...
Trust me, I know me,myself and I

SÅ! Nog om det...

Nu har här roddats inför morgon dagen...
Kl 20.00  slår portarna upp till Casa de´Anna.. det vart visst så...

Pratade precis med fina Jolina som kommer över med sitt manliga sällskap och så Mia Maria med den perfekta "daten" Mousserande flaskan "Fritiof", ingen dålig "date" det inte...och han i sin tur
tar med sig en kompis... dom kommer komma alldeles utmärkt överens med "handväskan" i skafferiet tror jag!!
...har på känn att fler kommer kladda på dom innan vi drar vidare i natten!
 Mia dont mind, she likes to share!
Sen kan vi förmodligen adda två wildcards på det och sen är cirkeln sluten..

eller nej förresten..

Passar även på att utmana Emsi & Macki, KOM HIT ni också!!!
Som Jollis sa, ni  kan ju bara komma förbi och hänga med oss innan...
( förövrigt så var det där en order... hör ni det  nu!?! )

När  vi ändå håller på i ämnet... what the hell....är det någon mera som känner att dom vill komma så
 står dörren öppen.

..Varseguuuda....








#1 - - Jazzhoppan:

Någon gammal trasa säger du?! Du känns som en glamgirl så du hittar nog något läckert i garderoben ;-)

#2 - - Mia:

Hurra! Det kommer bli gryyyymt!

#3 - - Panni:

Jazzhoppan: HAHA Glamgirl..MOI???Nu måste jag skratta ihjäl mig lite HAHAHAHAHA... Mjaa du har inte träffat mig märker jag..Men man försöker väl piffa til sig ibland..men inte daglig dags, det ska gudarna veta.. majj god, framställer jag mig själv som det??

Mia: Jaaa det kommer bli jätte kuuul, nu är det snart lunch och jag har 1000 saker att hinna meee.. men kommer only hinna med en grej...u know what
;-) hahaha, ses ikväll stumpan!!

Till top