Blonds HAVE mooore fun!!

Allmänt / Permalink / 2
Har varit hos min frisör Fonni idag....Alltid lika nöjd efter det. Hon är så himla duktig!!

The main issue inför detta besök har varit om jag ska skulle fortsatt  vara "fabolous" blond eller become a "sassy" brunett?

Brukar ju vara brunårig på hösten, men nu har jag fastnat i detta ljusa läge och trivs bra!! Det är ju inte så att jag är platinablond och färgad ända in i roten, ni vet, "the wannabe slampig'isch kinda style" and... OH NOOO!! Jag jobbar inte så!! Det är aldrig snyggt, speciellt om du inte är blond from the very beginning!!

Fonni gör min blondhet så att färgen känns naturlig mot min bleka men ack så sköna hy och även att utväxten går att leva med om det går för långt tid mellan gångerna!!
Såklart jag behåller "blondheten" ett litet tag till, snart är det ju sommar, vem vill vara brunett då???
Ne, det får minsann bli till hösten i stället!

Bara för att verkligen illustrera er huuur "picky" jag är med
klippning av mitt hår så tar ni en titt nedan!! =D.

Glömde fråga "Fonsan" om jag fick ha med henne i bloggen så jag "klippte" till henne,
HAHA, K.L.I.P.P.T.E !! GET IT?, åh va jag är fyndig ibland!! =D

 


Japp, jag är nöjd!! Trots att jag inte blev någon Kate Moss. Get over it liksom!!
(Ska jag vara ärlig så fastna jag mest för hennes snygga outfit på bilden...håret var liksom bara en bonus!!)
HAHA!!

Nästa vecka är det Richards tur att bli groomad!!!
He's soo looking forward 2 it and me tooo!!  =D
#1 - - Dengström:

varför haru opererat läpparna för?!?!?

#2 - - Annapanna:

Ja det kan man ju undra.... HAHAHA!!

Till top