Den där Malin asså...

Allmänt / Permalink / 5
Nu ska jag gå och "hata" Mallan i en liten stund i smyg..!!



Mallan -" Den här kommer passa jättebra på Nikki Beach i Marbella!

Jag - Ppff, Nikki Beach!! " Vad är det för fel på Brevik i Åkersberga??!!"




#1 - - Linda:

It's beautiful babe!

#2 - - Anna:

Supersnygg klänning!!!

#3 - - En AnnaN Anna:

Ruskigt snygg - själv föredrog jag "Babaloo beach" i Puerto Banus på den tiden jag kunde visa mig på en "beach". Numera siktar jag istället på "Bitch 2009" - mycket lättare att uppnå....

#4 - - tokmia:

ere one size mån tro..hahhahhaa

#5 - - Annapanna:

HAHA!! Ja, Anna, jag håller med dig...Jag har uppnått den i år..ja som alla andra år faktiskt..lätt som en plätt!!! =D



Vill bara klargöra att jag vart sne på Mallan som lyckades få tag på den där klänningen, då den är SLUUUT överallt! Men Aj LOOVE it!

Till top