10 års jubileum

Allmänt / Permalink / 2
Benita & Rille har nu varit gifta i 10 år och det skulle givetvis firas på dagen! Det var så fint och stämningsfullt med marsaller och facklor ute på bryggan vid Näsby Slott där vi fick bevittna deras lilla cermoni när dom förklarade sin kärlek till varandra. Sen vart det vidare ner på hoj klubben för vidare festligheter.

Deras gamla bröllopsfilm rullade under hela kvällen och jag kan bara konstatera att det har hänt mycket på 10 år!! =D 10 kilo senare och med liiite bättre hair-do fick jag beskåda när Camilla & jag som var Benitas tärnor och höll tal tillsammans.... det var ett låååångt tal och man riktigt ser hur folk börjar vrida på sig mot "slutet"... HAHAHA!! Konstigt, när man stog där kändes det som 5 minuter!! Kommer bara ihåg hur sjukt nervös jag var och det ser man oxå på filmen då jag under talet står och "häller" i mig vin!! HAHA..aaahh, vilka minnen!!

Sen efterfesten var intressant med denna DANS direkt hämtad ur filmen HITCH!! HAHA... det var kul att se alla in action...inklusive mig själv..

Tycker det är underbart att mina kära vänner har hållt ihop i vått och torrt i 15 år, delat sorg och glädje, fått två fantastiskt fina barn som jag dessutom är stolt gudmor till. Inte nog med det, under denna tid har dom stått ut med mig också ;) Vi har alltid skojat om att jag är lite utav en "extra fru" till Rille och har haft den stora glädjen att få umgås med dom så nära från "the very beginning"..och det är jag så glad och stolt för. Dom är mina närmsta vänner som jag älskar så mycket. Ser fram emot 10 år till av galna upptåg och roliga stunder tillsammans med dem. Längtar redan till den festen....















#1 - - Benita:

Löv jo!!! Puzzel & strössel

#2 - - tokmia:

va fint o va roligt ni verkar ha haft... Nästa gång när det är FEKKE då då är jag med... om det nu inte är en till fredag ala jobb..

Vilket fint par dem där är!! Hälsa

Kram kram ps mycket fina bilder...;)

Till top