Dumburken...

Allmänt / Permalink / 2
Vår förening håller på att byta TV leverantör. Snart blir vi ett ComHem hus. Känner mig mycket nöjd med det faktiskt. Det ska inte börja gälla förrens 4 oktober så fram tills dess skulle allt fungera som vanligt....men icke!! (why am I not surprised?) Tele2 har tydligen bestämt annat.

Kidsen har inte kunnat titta på tv:n på 3 dagar! Inte för att det gör något så, jag tycker bara det är bra. De har helt enkelt fått leka "barna hedenhös" och det har gått hur bra som helst.

-"så här hade era mor& farföräldrar det varje dag när dom var små!!" sa jag.

Då tittade dom på mig med en högst frågande uppsyn, skrattade och sa... NÄÄÄHEEE!!?? Joho sa jag, men dom ville inte alls lyssna på det örat! För inte kan man leva utan en TV heller?? Hur är deeet möjligt?!
HEJ 2000-talet!! ADJÖ landet för "länge" sedan ;D

Zappade runt lite på dom analoga kanalerna för att se om det fanns nåt att titta på!?! Då hör jag Hugo komma tassandes. Just då var den där otroooligt braiga "öppna kanalen" på. Men det verkade inte bekomma honom ett smack!! Han stog kvar som i trans. Har jag en TVaddict till son or what?? Hahaha

As 4 me...

Flyr in i cyberrymden med en stor kopp te och tackar GUD för att bredbandet är intakt! Det räcker för mig...

Go´nattis på er!

#1 - - En AnnaN Anna:

Ibland funderar jag på att slänga ut eländet - TÄNK vad man skulle få gjort om man lät bli dator och tv....

#2 - - Cissi:

Internet är viktigare för mig än tv...

Till top