Vi tittar i backspegeln

Allmänt / Permalink / 6

Tänkte att jag ville titta tillbaka lite på året som gått. Vad jag har lärt mig och hur jag vill leva mitt liv framöver.

Början på detta år har minst sagt varit turbulent. Inget jag låtit er ta del av, vissa saker känns alldeles för privata även för en sån som knasiga mig ;D Men det har även varit ett helt fantastiskt år på alla sätt och vis. Händelserikt är nog ett mer passande ord med allt vad det innebär.

Vill dessutom passa på att tacka ALLA er som funnits där för oss, vår familj, släkt och vänner. Alla ni som förstått, hjälpt, stöttat och lyssnat! Ni vet vilka ni är. STORT TACK fina ni!! När det verkligen gäller då vet man vilka som är ens riktiga vänner! Nu är vi snart på rätt köl igen och livet kan gå vidare även om förtroendet och tilliten fått sig en riktig törn. Men vi står här i enad front för alltid sammansvetsade och INGET kan krossa oss, tillsammans är vi starka!

Och kom ihåg; "What doesn't kill you makes you stronger!!"

Jag kommer även detta år att ta ett stort steg och utforska för mig helt ny och okänd mark. Kanske lära känna en helt ny Anna, vi får väl se vad som händer, spännande ska det bli och jag är otålig och faktiskt lite små nervös...

Har inga egentliga nyårslöften kommer ta dagen som den kommer och sen får vi se vad jag hittar på... ;D

Men en sak kan jag lova... Det är att jag aldrig mer vill eller kommer beblanda mig med människor vars liv går ut på att hålla på med skitsnack, skvaller och LÖGNER heller inte personer som utger sig för att vara något dom inte är. Allt falskt genomskådar man på lång väg. Smutsigt är var det är och det kan ni aldrig tvätta bort...

Med det sagt .....Mina kära läsare och vänner, ni berör, ni får mig att le, skratta, snyfta och tänka till. För tro mig när jag säger att jag har hittat riktiga guldkorn här ute och jag följer er dagligen!! Ni är fantastiska!!! <3

Till sist vill jag önska Er ALLA ett riktigt gott slut på detta år och givetvis ett fantastiskt 2012! Ta hand om varandra och lev livet och glöm inte hur bra vi faktiskt har det i vårt avlånga land!

Puss & Kram, vi syns på stan! <3

 

#1 - - Helene:

Åh vilka problem jag har med att kommentera på din blogg = /

Har startat om datorn 3 gånger nu...

Jag ger mig inte.



GOTT NYTT ÅR !!



Kram Helene.

#2 - - Margaretha Kjellstrand:

Då är så duktig på att sammanfatta dina upplevelser Anna och jag önskar dig ett härligt, spännande, kanske lite nytt nytänkande! Jag brukar också planera för sånt och ibland lyckas jag ganska bra, ibland inte. Men,det är inte fel att förändra sitt liv till nåt bättre och det är jag säker på att du lyckas med tillsammans med din fina familj.



Livet är föränderligt, så är det även med vänner, en del stannar och en del går vidare i sin egen värld.

Det är bra att stanna upp och invänta sin egen själ.



Som du skriver, vi lever i ett fantastiskt land, ett land utan krig och elände, bara ett av många ting vara lycklig över..

Jag hoppas i alla fall att jag får fortsätta vara en Anna-Pannisvän, jag gillar dig!



Kram och allt det bästa önskar jag dig!

Marga

#3 - - Husfrun:

Såna härliga insikter har jag också fått under det gångna året. Och ja, det har gjort mig starkare.

Kramen - och god fortsättning fina du.

#4 - - Diana:

God fortsättning! Må 2012 ha en massa trevligheter i sitt sköte!

#5 - - Cissi:

Det händer mycket på ett år, något man upptäcker och påminns om när man tittar tillbaka.



Nu får vi hoppas att 2012 blir ett ännu bättre år, utan falskheter och bromsklossar ;)



KRAM!

#6 - - Mia:

2012 kommer bli året då vi ses!! Visst?!?

Till top