Tisdag

Allmänt / Permalink / 0

Kort veckaaaa....

Och ingenting fungerar på jobbet. Avskyr när dom ska uppdatera systemen. Kan dom inte göra det på helgen istället. Nu måste man ju hålla på med allt det tråkiga pappersarbete vare sig man vill eller inte! ;) Det är iof ett nödvändigt ont och jag står fast vid att ha det gjort innan semestern så här sitter jag nu och plockar i papprena samt skriver en snabb blogg till er som kanske tycker att mitt liv är så oootrooligt spännande och verkligen VILL veta vad jag gör just i skrivandets stund!! ;) Haha eller inte...

Idag är det öppet hus i skolan och det ska vi givetvis gå på och se vad dom små liven haft för sig under året. Morfar kommer också såklart. En riktig folkfest med lotteri och försäljning av hembakt fikabröd i mängder.

Hugo är jättespänd på att få visa upp allt han knåpat ihop. Jag med. Blir säkert något litet skådespel också eller kanske en liten trudelutt uppvisning. Alltid uppskattat och mamma Anna får tårar i ögonen sina!! Vad är det om liksom?? Jag blir jätte lätt rörd till tårar. Spelar ingen roll vems barn det är... dom sipprar fram ändå!! Jag kan ju inte börja grina för att en klasskompis vart stolt över sin presentation...Jo, tydligen!! Sjukt beteende!! ;)


Bild från förra årets Öppna Hus...


Till top