Tisdags halvan!!

Allmänt / Permalink / 10
Nu ru Cissi här ska ru få se på VM i film tittande!! ;D ah om jag inte somnar förstås, d är lite min grej ....

På tisdagar har vi något som heter Tisdagshalvan här i Täbban. Precis, man får hyra film för halva priset. Mycket bra och väldigt praktiskt för då kan man även passa på att titta på dom där filmerna man annars kanske känner ett eller annat frågetecken inför medans man står där och försöker välja i denna djungel!

* Notera gärna min otroooligt skojfriska kille!! Här sitter man intet ont anande och försöker få till ett hyffsat bra kort och fullt sjå att försöka hålla i alla 5 filmer samtidigt... märkte ingenting förrens jag kollade på resultatet! Han var med på samtliga sjuttielva kort. Ha-Ha


#1 - - Diana:

Haha, killen gör ju bilden! Hahahaha!

Ha det så skoj! Det kan bli hiss eller diss när man hyr lite mysko filmer, senast råkade jag ut för nån fransk seeeeg grej. Snål som man är så tvingade jag mig själv att glo på skiten dessutom.

#2 - - Ama de casa:

HAHAHA! En riktig linslus, va? :-D



Fem filmer? Jag brukar somna efter en halv...

;-)

#3 - - Linn:

Hahahaha!! Sååå sjukt rolig din kille ser ut i bakgrunden. Hoppas att nån av filmerna var bra! ;-D



Allt är bara bra med oss, tack! Vi går och väntar på snö så att lillen kan lattja i det vita guldet! ;-) Kram!

#4 - - Husfrun:

Haha!

Känns som en grej min man också skulle kunna göra ;)

Kramen.

#5 - - Felicia (foto & vardag) ♥:

Finfin blogg!

#6 - - wompan:

Titta på film istället för träna??

#7 - - cecce:

Munnen intog formen av ett leende när jag ser dina foto:-) haha...så kul! Hoppas filmerna var bra as well!



Trevlig torsdag!

Kramar

#8 - - Annika:

Hahahaha så kul!

#9 - - Cissi:

Haha härligt med lite filmmys, det gillar jag ;)



Så nu tar du över?

Nice!



Sarahs nyckel, boken har jag läst och den är toppen!

Undra om filmen är lika bra? nyfiken



KRAM

#10 - - Cissi:

Men....hur går det?

Hard u tagit dig igenom NÅGON film än ;)



Kram

Till top