Sega ben idag...

Allmänt / Permalink / 7

....Meeen we don't care do we!? ;D

Trots tunga ben och en gigantisk träningsvärk i rumpan så fick det bli en löptur på bandet, balansövningar och MYCKET mage! Skönt när värken släpper och man känner den där sköna träningskänslan...

...Imorgon är en helt annan historia! ;P

 

Tilllägg; Givetvis stog jag bara på bollen, Diana, dig kan man inte lura!!...JAG! TRÄNA??! Pfff nej nej, det är bilden jag vi åt! ;D HA-HA ...så, nu fick du en länk oxå din hoppetossa! ;D

#1 - - Annika:

Hahahaha risken finns att du kommer att LIDA imorgon!

#2 - - Johanna:

;) härligt!!!! You go Girl! Hoppas du känner dig piggare idag. Kramar från mig ;)

#3 - - Cissi:

HAHA, nej det är faktiskt INTE Tacopizza ;P

Men gott ändå!



Kram

#4 - - Husfrun:

Wiii, duktiga du. Den enda träningsvärk jag har just nu är i armarna/torson efter mina trista kryckor som jag äntligen kunnat lägga undan för den här gången.



Kram.

#5 - - Diana:

Är det träning att stå på en halv boll? Ah, jag har äntligen funnit min träningsform!

#6 - - cherie's välgörenhetsblogg:

snygg!

#7 - - Diana:

Wieee! Mig gilla länk! Plus att du skriver sanningen. ;)

Till top