#1 - - Hannah:

Super snyggt =D



sv: Haha ja det är så underbart! :)

Började kika på säsong 1 igår med hehe =)

#2 - - tokmia:

SÅDÄRJA... det var precis så där jag hade tänkt att det skulle bli... sååå snyggt!

sorry to say.. men MYCKET snyggare än det där andra... ;)!!!!



Min perenn <3

#3 - - Johanna:

Jätte fin ju :)

#4 - - Diana:

Jättesnyggt! Och du har ju ändå hår kvar till en totte om du vill!

#5 - - Johanna:

Det klr dig! Du är jätte fin !



jag har en tendens och hitta mkt på rea, utan egentligen ens leta.... :)

#6 - - Annika:

Det blev ju toksnyggt!

#7 - - Jazzhoppan:

Skitsnyggt!!! Det blev ju inte så kort men jag förstår att det känns ovant. Snygg klippning som känns som om du kan leka med och få en frisyr som ibland kan vara svårt när det bara är lååååååångt :-)

#8 - - Linn:

Vissel, vissel! Vilken snygging!

#9 - - Knappan:

Meen SÅ fint!! :) Klär dig snygging!

#10 - - Anonym:

Jätte snyggt Anna!! Kanon!

Vad modig du är!!

#11 - - Karolinka:

GÖRSNYGGT Annapanna!!!! <3

#12 - - Husfrun:

Shit det var vågat att ta av så mycket på en och samma gång - men jättejättefint blev det!

Vad är det för tatoo du har på handleden? Så snygg placering... vill också.

Kram.

#13 - - Cissi:

SÅÅÅÅÅÅ snyggt håret blev, snygg var du innan också ;)



sv: Absolut inte haha jag vet dock inte om man tycker det är lika kul när jag går in i mina läsperioder ;)

#14 - - Helene:

Jätte-snyggt !!

Va modig du var...

Västen du har på dig var så häftig = ))

Kram Helene.

#15 - - Katarina:

Skitsnyggt verkligen!!!

Kul med en levande blogg :D Blir så spännande då!



Tack snälla söta (snygga) du för beröm!

Till top