Finalist Javisst!! :D

Allmänt / Permalink / 4
ROLIGA NYHETER!! :D
 
Jag har gått och blivit uttagen som delfinalist i VENUSCOMPETITION En bildtävling på instagram där man kan lägga upp sina vinterbilder.
 
Sjukt kul, inte visste jag av alla tusen och åter tusen bidrag att just min lilla bild på Mrs D och mina frussna små skridskofötter skulle bli utvald och uppmärksammad av Juryn i Sydney!? Ha!  
 
Vill ni hjälpa mig vidare på traven att komma längre i finalen så kan ni ♥:ans gärna få gå in via Instagram och "hit that like button!!!"  Ju fler "lajks" ju mer chans att ta sig vidare....
 
Mitt nickname är Annalona och man måste ha ett instagramkonto för att kunna rösta på bilden
 
Tusen tack & bock pussar & kramar om ni vill hjälpa mig med det!! ♥♥
 
Mitt bidrag! :D
.
 
 
#1 - - Husfrun:

Men det är väl klart att jag vill. Ska gå in med detsamma och fixa detta.
Kram på daj.

#2 - - Eddie och barnen på Bristol Academy:

Vilken fin bild! Anna

#3 - - Cissi:

Kul, hoppas du vinner!
(Tyvärr kan jag inte rösta då jag inte har instagram)

#4 - - Cissi:

Hur går det för dig?
Håller tummarna!

Kram <3

Till top