Det här med att "Reda"ut saker å ting!

/ Permalink / 0

Dax att sätta om håret. Sagt och gjort, mot Casa del Smul och fixa.

Vad jag "glömt" *läs medvetet, berättat för henne var min lilla "tov-incident" för ca 2 veckor sen. Smulan is a girl u just don't Piss Åååff!! ;D

Lång historia kort. Hade skitbråttom, tidspress,fredagkväll, snabbdusch, in ut, tjohejj!

Jag är klar, ska precis stiga ur duschen, känner att håret liksom kändes väldigt konstigt på ena sidan helt plötsligt...

DEN TOVAN GICK INTE AV FÖR HACKOR PEOPLE!!

Paniiik! Bråttom, bråttom. Hysteriskt försök till att reda ut detta! Hade i varenda balsam och utredande produkt det fanns hemma!! Det var en "skosule-tillplattad-stenhård-inlindad-hår-mutation", out of nowhere! Att sätta upp en tofs var inte att tänka på. Den SYNTES hur jag än gjorde och "Den-där- Mary" känslan infann sig rätt omgående, fast där bak, Ah, ni fattar! NOT so Funny!

Fibrilt och minst sagt desperat raffsande efter nagelsaxen! Ner med STORA hallspegeln, in i vardagsrummet till dagsljuset!! *Klippe Di Klipp, Klipp, Klipp!*

Aaaaahhh, borta! Frid och fröjd, Anna nöjd! Det var ju bara lite löshår som försvann! Oh well!! Shit happens!!

Väl hos Smulan, tog jag mod till mig och återberättade detta lilla delikata scenario. Var liksom tvungen. Hon kommer ju se att ett 1/2kg hår liksom bara är borta!

Hon tar ut del för del, synar det uppifrån & ner, det är helt flawless! -"Nääe håret ser jättefint ut, märkligt. Vart tusan kan du ha klippt bort??"

Ja, ja. Hade väl tur då tänkte jag, pheeuuw!

Smulan (som FYI fixar vidare med mitt riktiga hår) säger efter en stund:

-"Anna, vänd dig om så ska jag ta en före bild innan nya insättningen"

Jag:

-"Ok"

Smulan:

-" Vill du se?"


.....

Joråååsaaattee! NU behöver vi inte undra mer! ;P

 

Ps! FÖÖÖRLÅÅÅÅÅT FONNI!!!! 1.För att jag testar extensions (dock dom som inte sliter på håret) 2. För MIG!!! ...som "sliter" bort håret för egen maskin!! Jag kör tvärtom grejjen helt enkelt!! :D

 

Ha Ha Ha...jag ORKAR inte med mig själv sometimes!!

 

Till top