Hu go´ som helst

Allmänt / Permalink / 1
Imorrn är det Hugos födelsedag, han fyller hela 5 år, kan inte fatta det, tiden har gått så fort, man hänger knappt med..

Han är verkligen stora killen nu och världens finaste såklart, jag är den lyckligaste mamman i hela världen och är verkligen "blessed" att få ha honom i mitt liv, allt annat saknar betydelse, hel knäppt, men det är bara en förälder som kan förstå det där...

Han är verkligen mitt allt, oavsett vad som än händer så kommer han alltid vara nr 1.

Grattis mitt hjärta!!



Fantastiskt att vi actually hade en digitalkamera 2002 men inte använde den!! Så här är det fotat rakt över fotoalbumet  (ni vet ett sånt som man klistrar in korten i för hand....ja kan ni tänka Er att man gjorde så förr..helt galet, jag vet... ) Klicka på bilderna så blir dom större..

Favvobilden alla kategorier är när han äter sin glass, hahaha.. en bild säger verkligen mer än 1000 ord

Denna kväll är alltså ägnad till Hugo.. Ni som läst min blogg tidigare såg ju favoriten "stegen  på väggen" för ett tag sen... He´s done it again...

Favorit i repris samt en "bubblare"


Stegen fortfarande going strong för att han "ville kanske att det skulle vara en stege där"

Och så det senaste som inträffade för ett par dagar sen

Hugo:
-Mammaaaaaaaa, lampan i mitt rum är trasig
Jag:
- Okej, då är det bara lampan som gått sönder, jag ska byta den så fort jag köpt nya glödlampor
Hugo:
- Men mamma, den är inte sån trasig, den den ...
Jag:
-Johoo ra, den behöver bara bytas så funkar den igen
Hugo:
-Men, men den är...
Jag: (som förövrigt avbryter honom)
-Mamma köper nya imorrn okej??!!


Sen när jag äntligen gått och köpt lampor ngr dagar senare och ska till byta så möts jag av denna syn...


...inget konstigt med den men kanske skulle anat oråd om jag kollat efter lite noggrannare.  
När jag bytt lampan så funkar den inte iallafall och jag tänker att det måste vara glapp, jaha, bara att köpa en ny fönsterlampa..står där i allafall 5 minuter drar jacket ut och in i väggen ngr gånger och funderar och tänkte att Hugo var duktig som minsann berätta att lampan slutat att fungera...

Tills jag lyfter på lampan


Ja, det låg ju en sax där, didnt se that coming!!
Hahahahaha.....

Så jag fråga honom
( sådär lite halvsträngt...)

-Men Hugo, har du klippt sönder sladden?
Hugo:
-Men mammaaaaa, jag sa ju att det inte var sååå trasigt, ska vi tejpa nu??
Jag:
- Var det du som klippte sladden?
Hugo:
- Nej!
Jag:
- Vem var det då?
Hugo:
- Den bara blev så!!
Jag:
-Den gjorde så själv?
Hugo:
-Saxen?, ja, av sig själv för jag såg inte....


Hugo min älskling, du är bäst ....jag älskar dig så otroligt mycket, med eller utan en massa hyss och påhittigheter..

Eller jag vet vad du skulle säga...

"Jag är bara Hugo och jag är bara bäst och allting är en jitte jitte fest!!"



Puss!
#1 - - Lollo:

Vilken söt kille

Till top