Praise the lord

Allmänt / Permalink / 0
Jag bara måste få dela med mig av det här.. Igår fick jag ett väldigt glädjande besked som kommer få mig att i framtiden kämpa på ytterligare lite till och lite till....

Som ni alla vet  by now så trampar jag på med min nyfunne älskling Orbitreck..  Jag glömde ju att mäta in mig och det ända jag hade var väl min vikt från i somras att gå på!!

Igår när vi var på de årliga Mäklarforumet så hade dom en liten sjukvårdsavdelning där man fick gå in och kolla upp sitt BMI, vilket innebär att man får ställa sig på den där hemska saken som kallas VÅG!! ( Jag har ingen hemma och kommer heller aldrig införskaffa en )

Det visar sig att jag har gått ner 5 kilo!!!!!!!!! WOOOHOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  There is a god!!

Jag hajjade ingenting, då jag inte märkt ngn skillnad.... ( okej, på brösten..som jag tjatar om heeela tiden, men de e dom och jag...fast den eran håller ju på att dö ut obviously)

Anywho, Det det handlar om är att "ORBI" funkar!!! 

Så ikväll när jag kommer hem ska jag minsann ta och putsa lite på henne och kanske smörja in hjulet och pyssla om så där som bara jag kan... ja, så får det bli!!

Imorrn kör vi igen!!


Till top